۱۲ تیر؛ اعلام نتایج آزمون کتبی اعطای مدرک به حفاظ در مازندارن
کد خبر: 3973587
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

۱۲ تیر؛ اعلام نتایج آزمون کتبی اعطای مدرک به حفاظ در مازندارن

سرپرست دارالقرآن مازندران از اعلام نتایج شانزدهمین دوره آزمون کتبی اعطای مدرک تحصیلی تخصصی به حفاظ قرآن کریم در مازندران در ۱۲ تیرماه سال جاری خبر داد.

۱۲ تیرماه؛ اعلام نتایج آزمون کتبی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریمرحمت‌الله محمدحسن‌نژاد، سرپرست دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم 31 اردیبهشت‌ماه در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای بابل با شرکت ۸۸ نفر از حفاظ قرآن کریم برگزار شد.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون 38 نفر آقا و ۵۰ نفر بانو بودند، افزود: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی است و داوطلبانی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب کنند در مرحله دوم که به صورت شفاهی خواهد بود شرکت می‌کنند.

سرپرست دارالقرآن مازندران با بیان اینکه 12 تیرماه سال جاری نتیجه شانزدهمین دوره آزمون کتبی اعطای مدرک تحصیلی تخصصی به حفاظ قرآن کریم اعلام می‌شود، گفت: همچنین مرحله دوم آزمون که به صورت شفاهی یکم شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم شرکت‌کنندگان در چهار رشته تجوید، وقف و  ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ، آزمون داده که در صورت کسب حد نصاب نمره شفاهی مدرک تحصیلی سطح یک الی پنج که همتراز مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا است دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha