دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پاکدشت توزیع شد
کد خبر: 3973661
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
همزمان با سالروز فتح خرمشهر؛

دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پاکدشت توزیع شد

هفتمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان پاکدشت با توزیع دو هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد ریال با حضور جانشین فرمانده کل سپاه بسته‌بندی و آماده توزیع بین نیازمندان این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، هفتمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان پاکدشت، عصر دیروز، سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به همت سپاه ثامن الحجج(ع) با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی، فرمانده سپاه استان تهران، امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت، جمعی از خانواده‌های شهدا و شهروندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این رزمایش با بیان اینکه ۴۲ سال جبهه باطل علیه انقلاب اسلامی در ستیز است، گفت: علی‌رغم همراهی استکبار جهانی تاکنون حتی یک موفقیت به دست نیاورده‌اند.

وی روز سوم خرداد را تجلی عظمت خداوند دانست و افزود: ذات انقلاب، حضور در صحنه است و ایرانیان در طول چهار دهه اخیر بار‌ها از این امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: باید دقت کنیم که در حزب خدا قرار بگیریم چرا‌که حزب خداوند دائماً پیروز است، مردم ایران هم با عمل به دستورات الهی هر کجا که صدایی از مظلوم شنیده شود وارد میدان می‌شوند و به کمک‌های خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به موفقیت مردم مظلوم فلسطین در نبرد 11روزه، تصریح کرد: این پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر دشمن، مقاومت است و مذاکره با دشمنانی که به خاطر اسلام با ما مشکل دارند بی‌نتیجه است، در یمن هم همین‌طور، جبهه استکبار با تمام قوا در مقابل اسلام ایستادند اما در نهایت به استیصال افتادند.

فدوی ادامه داد: ملت ما در تمام عرصه‌ها نمره عالی گرفتند و شرایط اقتصادی فعلی در شأن آنان نیست و دلیل آن به‌خاطر عمل به قاعده دشمن به‌جای عمل به خواست خداوند است.

وی درباره انتخابات پیش‌رو تأکید کرد: به فرموده امامین انقلاب هر کجا مردم پای کار انقلاب باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر انقلاب چیره شود.

در پایان برنامه دو هزار بسته معیشتی شامل برنج و دیگر خواربار که به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه پاکدشت به ارزش 12 میلیارد ریال است، بسته‌بندی و آماده توزیع بین نیازمندان شد.

شعر‌خوانی مهدی عطریان، جانباز دفاع مقدس، اجرای برنامه گروه سرود نغمه‌های کریم مهر، گزارش اجمالی درباره وضعیت شهرستان توسط امام جمعه پاکدشت و همچنین ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در مصلی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

محمد فرخی

انتهای پیام
captcha