حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است
کد خبر: 3973736
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی،جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان شب گذشته 3 خرداد در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان سوم خردادماه سال ۶۱ را یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این حماسه توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد.

شوقانی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در تبیین ابعاد مختلف فتح خرمشهر یک راهبرد را برای همه مسلمانان جهان اسلام خصوصاً برای رزمندگان و مجاهدان عرصه های مختلف نظام ترسیم کردند افزود: تمامی دشمنان جهان اسلام و مزدوران داخلی دست به دست هم داده‌اند تا پشتوانه مردمی که در راستای مولفه‌های قدرت یک نظام جمهوری اسلامی است و در راستای تبدیل ایران قوی برای ما رقم می‌خورد را به یک مشارکت حداقلی رقم بزند.

وی ادامه داد:  با کفایت بودن یکی از شاخصه‌های یک رئیس جمهور است که در این راستا رئیس‌جمهور باید دارای پیش برندگی برای جمهوری اسلامی ایران باشد دشمنان ما با همه توان به میدان آمدند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ نشان دهند و در این مسیر از هیچ گونه اقدام و به‌کارگیری ابزارهای مختلف فروگذار نمی‌کنند.

شوقانی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است یاداور شد: انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است

همچنین رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، با اشاره به اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود، ادامه داد: امروزه ما نیز وظیفه داریم در جنگ نرم دشمنان با تمام توان خود ایستاده و در جهت حفظ خاک میهن اسلامی قدم برداریم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افزود: اگر واکاوی شود حماسه سوم خرداد و بعد الگوسازی چه در بعد راهبردی و چه در بعد عملیاتی الگوی خوبی ایجاد خواهد شد که در چه مقاطع سختی توانستیم به دستاوردهای ملی و چه بسا جهانی را به دست آوردیم .

نقدی بیست و هشتم خرداد ماه را روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر دانست یادآور شد: همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور خواهد گذاشت و نشان خواهند داد که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha