دیدار معاون استاندار مازندران با خانواده‌های شهدا در بابل
کد خبر: 3974922
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

دیدار معاون استاندار مازندران با خانواده‌های شهدا در بابل

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی فرماندار بابل با حضور در منزل و محل کار فرزندان شهدای والامقام هدایت عابدی، صمد قربان پورگنجی و ربابه رستمی با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کردند. ‎

دیدار معاون استاندار مازندران با خانواده‌های شهدا در بابلبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امروز، 11 خردادماه با همراهی، ولی‌زاده، فرماندار  بابل، ریاحی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران و برخی اعضای شورای فرهنگی استانداری با حضور در منزل و محل کار فرزندان شهدای والامقام هدایت عابدی، صمد قربان پورگنجی و ربابه رستمی با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، معاون استاندار مازندران در این دیدارها عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و حماسه‌آفرینی‌های ایثارگران دانست و گفت: مسئولیت خانواده شهدا و ایثارگران در تداوم راه و آرمان آن عزیزان والامقام بسیار سنگین و با اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در برابر هدف، راه و آرمان شهدا همه آحاد جامعه مسئول هستند، افزود: رسالت و مسئولیت مدیران و مسئولین در این راستا بسیار سنگین‌تر است و مدیران باید با الگو قرار دادن منش شهدا؛ خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این دیدارها؛ با اهداء لوح تقدیر استاندار مازندران به فرزندان شهدای گرانقدر هدایت عابدی، صمد قربان پور گنجی و شهیده ربابه رستمی، از ایثارگری‌های این عزیزان در تداوم راه عزیزان خود قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش صفری در این دیدارها از واحد‌های مختلف فرمانداری شهرستان بابل به ویژه دبیرخانه انتخابات در محل فرمانداری بازدید و با همکاران این مجموعه گفت‌وگو کرد.

لازم به ذکر است؛ لوح تقدیر استاندار مازندران از ولی‌زاده، فرماندار شهرستان بابل به خاطر اهتمام وی در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سوی صفری، معاون استاندار به او اهدا شد.

انتهای پیام
captcha