کاهش بستری بیماران کرونایی در اهر
کد خبر: 3975801
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

کاهش بستری بیماران کرونایی در اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از کاهش ۷۰ درصدی آمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنان خطر بروز پیک بعدی این بیماری وجود دارد.

کاهش بستری بیماران کرونایی در اهر

محمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از کاهش ۷۰ درصدی آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد و گفت: همچنان خطر بروز پیک بعدی این بیماری وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه با توجه به توصیه‌های اکید در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هنوز بسیاری از مردم نسبت به این امر بی‌ توجهی نشان می‌دهند.

میرزاپور ادامه داد: استفاده از ماسک به شدت کاهش پیدا کرده و شرکت در تجمعات بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال افزایش است، در حالی که هنوز مرگ ناشی از کرونا در شهرستان اهر تمام نشده و هر روز تعدادی از مردم به دلیل بروز عوارض بیماری بستری می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از همشهریان خواست از تجمع در فضاهای سربسته خودداری کرده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در صورت هرگونه بروز علائم مربوط به بیماری کروناویروس، بلافاصله با مرکز سلامت محل سکونت خود تماس بگیرید.

میرزاپور گفت: از بدو شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان ۸۲۳۷ مورد کرونا مثبت شناسایی شده است که از این تعداد نیز متاسفانه ۲۵۶ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha