تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه برای اجرای برنامه‌های پایتخت قرآنی
کد خبر: 3976491
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه برای اجرای برنامه‌های پایتخت قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه، گفت: این کمیته‌ها با حضور دستگاه‌‏های مختلفی تشکیل و براساس آن برای هر دستگاه رسالتی خاص تعریف شده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز، 19 خرداد در نشست ستاد اجرایی بوشهر پایتخت قرآنی ایران، گفت: با هدف اجرای برنامه‌‏های بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران ۱۰ کمیته کاری برای برگزاری برنامه‎‌های این مناسبت تشکیل شد.

 کرمپور در ادامه بیان کرد: این ستاد با هدف اجرای سیاست‏‌ها، راهبردها و برنامه‏‌های عملیاتی، ابلاغ برنامه‌‏های راهبردی، تهیه و تنظیم اجرا تفاهمنامه با هدف تامین بودجه برای برنامه‌‏های استان بوشهر در ارتباط با پایتخت قرآنی ایران تشکیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر ۸۰ عنوان برنامه قرآنی در قالب یک شورای اجرایی مشورتی و ۱۰کمیته کاری و ۴۰ کارگروه اجرا و همچنین به پیوست آن ۳۶ طرح ابتکاری اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به نحوه تشکیل کمیته‌های 10گانه تصریح کرد: این کمیته با حضور دستگاه‌‏های مختلفی تشکیل شده که براساس آن برای هر دستگاه رسالتی خاص تعریف شده است.

کرمپور همچنین افزود: با ساز و کار پیش بینی شده کمیته‌ها از هفته آینده به طور رسمی برنامه ‏های خود را برای بوشهر به عنوان نخستین پایتخت ایران آغاز می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدوارم با اجرا برنامه‌های تعیین شده استان بوشهر الهام بخش و مرجعیت برنامه‌های قرآنی ایران اسلامی در سال ۱۴۰۰ باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha