فوت 157 بیمار مبتلا به کرونا / تزریق حدود 5 میلیون واکسن در کشور
کد خبر: 3976501
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
آخرین آمار کرونا 19 خردادماه؛

فوت 157 بیمار مبتلا به کرونا / تزریق حدود 5 میلیون واکسن در کشور

وزارت بهداشت از تزریق چهار میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۳ دُز واکسن کرونا در کشور خبر داد و اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 157 بیمار دیگر مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۶۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۰۶ هزار و ۶۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به چهار میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۹ خرداد، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۵۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۵۱۹ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۵۹۰ هزار و ۶۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون ۲۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۴۵۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام
captcha