ورود جدی دستگاه قضایی استان اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3976607
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

ورود جدی دستگاه قضایی استان اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل در امر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ورود جدی داشته و در این زمینه با متخلفان و سوداگران مرگ بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی برخورد خواهد کرد.

27.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در اردبیل کشف شد/ ورود جدی دستگاه قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعیسیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: طی دو عملیات جداگانه پلیس مبارزه با مواد مخدر تریاک به میزان 27.5 کیلوگرم و 80 گرم هروئین و شیشه کشف شد.

وی با اشاره به لزوم مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر نیز، گفت: استفاده از مواد مخدر و نیز ترویج استفاده از آن در جامعه یکی از اقداماتی است که دستگاه قضایی استان، به همراه نیروی انتظامی و امنیتی برای مبارزه با آن ورود پیدا کرده و از هیچ تلاشی برای امر مبارزه با مواد مخدر دریغ نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، با تذکر و هشدار جدی به خانواده‌ها نیز بیان کرد: انتظار ما از خانواده‌ها این است تا فرزندان خود را برای امر کاهش آسیب‌های اجتماعی همراهی کرده و اجازه ندهند تا آنان بدون آگاهی و اطلاعات کافی و لازم کار اشتباه و خطایی انجام دهند.

طباطبایی بیان کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در امر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن مشارکت و همکاری‌های لازم و همه‌جانبه را با ما داشته باشند تا بتوانیم به اهداف خود در راستای ریشه‌کن کردن اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل در امر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ورود جدی داشته و در این زمینه با متخلفان و سوداگران مرگ بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha