وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری بر مبنای حساب و کتاب باشد
کد خبر: 3976608
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری بر مبنای حساب و کتاب باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری بایستی بدانند که مردم در برخی مسائل سیاسی و اجتماعی از مسئولان جلوتر هستند و به همین منظور نیاز است تا وعده‌های داده شده بر مبنای حساب و کتاب باشد.

رضازاده// وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری برمبنای حساب و کتاب باشدحجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور خواسته مقام معظم رهبری از مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی است که با بالا رفتن مشارکت‌ها امید دشمن به ناامیدی می‌رود.

وی بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای ضمانت‌نامه ادامه نظام ولایی است و به همین دلیل مردم باید موشکافانه وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری را بررسی کنند و فردی را انتخاب کنند که مبارزه با فساد و حمایت از اقتصاد خانواده‌ها را مبنای کار قرار دهد و زیرساخت‌ها و منابع کشور را با تیم و مشاوران خبره بتواند مدیریت کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع مشکلات مردمی باید طبق برنامه‌ریزی‌های اساسی باشد و نسبت به حل مشکلات معیشتی، اشتغال و ساماندهی وضعیت بورس اقدامات اساسی انجام یابد، نه این که با راه‌اندازی قرارگاه مرغ نارضایتی مردم بیشتر و شدیدتر شود.

وی اظهار کرد: کاندیدهای ریاست جمهوری باستی بدانند که مردم در برخی مسائل سیاسی و اجتماعی از مسئولان جلوترند و اگر نامزدی وعده‌ای می‌دهد مردم می‌دانند که این وعده شدنی یا ناشدنی است که به همین منظور نیاز است تا وعده‌های داده شده بر مبنای حساب و کتاب باشد.

انتهای پیام
captcha