قرآنیان اردبیلی به پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» پیوستند
کد خبر: 3976794
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

قرآنیان اردبیلی به پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» پیوستند

کارشناس مذهبی و مبلغ دینی حوزه‌علمیه برادران استان اردبیل، از راه اندازی پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» توسط جمعی از فعالان قرآنی در اردبیل خبر داد و گفت: هدف این پویش جذب مشارکت حداکثری و آگاهانه برای انتخابات پیش‌رو است.

قرآنیان اردبیلی به پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» پیوستندحجت‌الاسلام والمسلمین هادی گوزل‌زاده، کارشناس مذهبی و مبلغ دینی حوزه‌علمیه برادران استان اردبیل، درگفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از راه‌اندازی پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» توسط جمعی از فعالان قرآنی در استان خبرداد و گفت: هدف این پویش جذب مشارکت حداکثری و آگاهانه برای انتخابات پیش‌رو است.

وی بیان کرد: جمعی از قرآنیان اردبیل با راه اندازی پویش «انتخاب اصلح برای ایرانی سربلند» آمادگی خود برای پیوستن به اقیانوس مردمی و خلق حماسه سیاسی در ۲۸ خردادماه، اعلام کردند.

حجت‌الاسلام گوزل‌زاده، به تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پرداخت و افزود: ایجاد نشاط سیاسی، تبیین مسئله انتخابات بین آحاد مردم و فرهنگ‌سازی حضور آگاهانه و پرشور پای صندوق‌های رای جهت انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا وظیفه همگانی است و در این راستا همه مردم در کنار ادای تکلیف و عمل به وظیفه دینی و سیاسی خود می‌توانند با تبیین مسئله و روشنگری، افراد بی‌تفاوت و یا سرخورده از شرایط فعلی کشور را پای صندوق‌های رأی بیاوند تا از اجر معنوی دوچندان برخوردار شوند.

وی به تبلیغات انتخاباتی و مناظرات تلویزیونی نیز اشاره کرد و گفت: ترویج اخلاق مداری کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظرات برگزار شده الگوی خوب برای جوانان در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی است.

این کارشناس مذهبی و مبلغ دینی حوزه‌علمیه برادران استان اردبیل، تصریح کرد: برخی از کاندیداهای جریان مخالف که بارها در مناظرات تلویزیونی بصورت شفاف مواضع خود را اعلام کرده و برای رسیدن به اهداف خود از تخریب گرفته تا بی‌اخلاقی، بیانیه‌خوانی و دعوت از قشر خاکستری برای رای به آنها به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند تا با فرافکنی و سوء استفاده از واژه‌هایی چون آزادی حجاب و موسیقی‌های خلاف شرع به سبد آرای خود بیافزایند.

وی یادآور شد: برون‌رفت از مشکلات فعلی کشورمان نیازمند اتخاذ تدابیر اساسی و مهم توسط رئیس جمهور آینده است که انتظار می‌رود دولت آینده مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در نظر بگیرد و برای زمامداری امور اجرایی کشور، حل مشکلات را دنبال و پیگیری کند.

این مدرس حوزه علمیه، اظهار کرد: مردم از دولتمردان چرایی کار‌ها را می‌خواهند و مشارکت مردمی در اجرا و امور کار‌ها لازمه اساسی و مهم است، چرا که مردم بهترین داور نحوه عملکرد دولت هستند و از برخی کار‌های دولت دوازدهم رضایت ندارند.

کارشناس مذهبی و مبلغ دینی حوزه‌علمیه برادران استان اردبیل، خاطر نشان کرد: وجود تحریم‌ها بی‌اثر نیست، اما این که بخواهیم تمامی مشکلات را برگردن تحریم‌ها بیندازیم یک نوع خود تحریمی است، در حالی که تحریم فرصت خوبی برای توسعه تولیدات و رونق‌بخشی به آن است.

وی به نیازهای اساسی جامعه اشاره کرد و افزود: همانطور که در فضای مجازی مطرح شد، صدای مردم امروز، اصلاح اقتصاد کشور، تامین معیشت و مبارزه با رانت خواران و مفسدان است.

حجت‌الاسلام گوزل‌زاده، به تشریح جزئیات این پویش پرداخت و گفت: تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بین آحاد مرد، روشنگری چهره به چهره، و تبیین معیارهای انتخاب اصلح در فضای مجازی و حقیقی از جمله اهداف این پویش است.

انتهای پیام
captcha