اتحادیه جهان اسلام حمله به خانواده مسلمان کانادایی را محکوم کرد
کد خبر: 3976609
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

اتحادیه جهان اسلام حمله به خانواده مسلمان کانادایی را محکوم کرد

اتحادیه جهان اسلام، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای حادثه تروریستی علیه یک خانواده مسلمان در شهر لندن ایالت اونتاریوی کانادا را محکوم کرد.

اتحادیه جهان اسلام حمله به خانواده مسلمان کانادایی را محکوم کردبه گزارش ایکنا؛‌ به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی، شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام در بیانیه‌ای تاکید کرد که این اتحادیه حمله تروریستی به یک خانواده مسلمان کانادایی در ایالت اونتاریو که به کشته شدن 4 عضو این خانواده منجر شد را به شدت محکوم می‌کند.
 
در این بیانیه تاکید شده است که چنین اقدامات شیطانی و شرورانه‌ای ناشی از ریشه گرفتن نفرت و نژادپرستی در میان جامعه است.
 
دبیرکل این اتحادیه تاکید کرد: این جنایت تروریستی هولناک جز از سوی تروریست‌ها انجام نمی‌شود. مانند تمام اقدامات تروریستی که همیشه با وحشیگری تمام، علیه افراد بی‌گناه، کودکان و خانواده‌ها صورت می‌گیرد.
 
اتحادیه جهان اسلام در این بیانیه از همه نهادها و انجمن‌های دست‌اندرکار در سراسر جهان خواسته است که در مقابل پدیده نفرت که امنیت و آرامش جهان را به خطر می‌اندازد ایستادگی کنند.
 
شیخ محمد العیسی همچنین به خانواده قربانیان این حادثه تروریستی و ملت کانادا تسلیت گفت.
 
یکشنبه شب هفته جاری به دنبال یک حادثه تروریستی علیه خانواده مسلمان پاکستانی در شهر لندن ایالت اونتاریوی کانادا، 4 عضو این خانواده یعنی دو زن 74 و 44 ساله، یک مرد 46 ساله و یک دختر نوجوان 15 ساله به قتل رسیدند و تنها یک کودک 9 ساله توانست از این حادثه تروریستی جان سالم به در ببرد.
 
انتهای پیام
captcha