غیرت ملی و شجاعت؛ از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده
کد خبر: 3976633
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

غیرت ملی و شجاعت؛ از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور غیرت ملی، سخاوتمند، دارای حسن خلق، راستگو و شجاعت را از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید در برابر هیمنه دشمن هیچ هراسی نداشته باشد چراکه در این دنیا برای ما کدخدایی وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در نشست فصلی مدرسه حج شهید ملابرهان عالی که امروز، 20 خردادماه، در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ هستیم، دشمنان و دوستان انقلاب تمام توجه خود را بر این رویداد گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تشویق مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایفی است که بر دوش روحانیون گذاشته شده است، افزود: در خردادماه سال جاری دشمنان همه منتظر یک اتفاق غیرمنتظره هستند اما این اتفاق باید با حضور حداکثری مردم باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: اگر می‌خواهیم تغییر در کشور اتفاق بیافتد و شرایط کشور بهتر شود باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور آینده باید دارای غیرت ملی، سخاوتمند، دارای حسن خلق، راستگو و شجاع باشد، یادآورشد: رئیس جمهور آینده باید در برابر هیمنه دشمن هیچ هراسی نداشته باشد چراکه در این دنیا برای ما کدخدایی وجود ندارد.

مهدی صاحبی‌فرد، مسئول جذب و اعزام روحانیون اهل سنت به حج اظهار کرد: کاری که ما انجام‌می‌دهیم کاری فرهنگی و دلی است.

وی با اشاره به اینکه هدف از افتتاح مدرسه حج این است که روحانیون اهل سنت به عنوان حوزه علمی مستقل عمل کنند، افزود: امکانات کلاس‌های آنلاین برای برگزاری کلاس‌های مدرسه حج فراهم خواهد شد.

مسئول جذب و اعزام روحانیون اهل سنت به حج بیان کرد: پنج کارگروه برای بررسی پاسخگویی به سوالات مربوط به حج تشکیل خواهد شد و این پاسخ‌ها به مقامات سعودی برای تسهیل در برگزاری مناسک حج مطرح خواهد شد.

صاحبی‌فرد با اشاره به اهمیت برگزاری مرتب جلسات مدرسه حج یادآور شد: دریافت مدرک سطح دو برای روحانیون اهل سنت ضروری است در این راستا روحانیون باید برای دریافت این مدرک تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha