نگاه بسیج مداحان به انتخابات روشنگرانه و تبیینی است
کد خبر: 3976769
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

نگاه بسیج مداحان به انتخابات روشنگرانه و تبیینی است

مسئول واحد بانوان سازمان بسیج مداحان البرز به نقش بانوان مداح در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: نگاه جامعه ستایشگران یک نگاه تبیینی و روشنگری است.

نگاه بسیج مداحان به انتخابات روشنگرانه و تبیینی است

فاطمه فردی، مسئول واحد بانوان سازمان بسیج مداحان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: خدمتگذاری در مسیر ستایشگری اهل بیت(ع) توفیق بزرگ و سرمایه ارزشمند الهی است که به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های واحد بانوان بسیج مداحان استان، بیان کرد: هر رشدی مستلزم حرکت هدفمند و تشکیلاتی است و براین اساس ما درهمه فعالیت‌ها نظر پیشکسوتان عرصه مداحی را جویا و با برگزاری مجامع مختلف هم‌اندیشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مسئول در ادامه از شبکه‌سازی و ایجاد شبکه مادحین زن و برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های توانمندسازی خبرداد و گفت: اردوی تشکیلاتی با هدف شناسایی ارکان شبکه مادحین ششم خرداد با محوریت تبیین برنامه‌های ۱۴۰۰ و تبیین الگوی زن مسلمان برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین نشست بصیرتی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، کارگاه‌های هم‌اندیشی پیرامون مسائل احصا شده سازمان بسیج مداحان و همایش کارگاهی آموزش مداحی خواهران برگزار شد.

مسئول واحد بانوان سازمان بسیج مداحان استان البرز تصریح کرد: باتوجه به شرایط جامعه در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، افزایش نشاط و شادابی بین آحاد جامعه، ارتقای روحیه مواسات و انفاق در بین اقشار مردم نیز برنامه‌هایی اجرا شد.

فردی در ادامه به نقش بانوان مداح در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: نگاه جامعه ستایشگران یک نگاه تبیینی و روشنگری است.

وی با اشاره به تبیین گفتمان انقلاب ناب، تبیین شاخص‌های دولت انقلابی و صالح و افق نگاه رهبر انقلاب پیرامون شاخص‌های کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری و شورای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: منتخبان مردم قطعاً باید پرچم‌دار انقلاب اسلامی و معتقد به ارزش‌های انقلاب بوده و از تخصص، علم، درایت و استقامت در کار برخوردار باشند.

مسئول واحد بانوان سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: پرهیز از فساد و مراقبت از انحراف و ابتکار عمل و خلاقیت در مدیریت اوضاع نابسامان کشور و… باید از ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راه‌حل مشکلات داخلی و بین‌المللی کشور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: بر این اساس زنان به خودی خود، نیمی از جامعه‌اند و سازنده نیم دیگر جامعه نیز هستند.

فردی تاکید کرد: ظرفیت بانوان مداح در عرصه انتخابات بسیار زیاد است که با تلاش شبانه‌روزی آنها، نتیجه انتخابات یک امر دشمن‌شکن خواهد بود و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را رغم می‌زند.

وی بیان کرد: بسیج بانوان مداح البرز تلاش دارد ظرفیت‌های موجود در کشور را برای امیدآفرینی و ارتقای روحیه خودباوری به بهترین شکل ممکن انعکاس دهد تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

 

انتهای پیام
captcha