همکاری مؤسسه فجرآفرین زاهدان با کمیته امداد سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3976835
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

همکاری مؤسسه فجرآفرین زاهدان با کمیته امداد سیستان و بلوچستان

مؤسسه قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان از همکاری این مؤسسه در زمینه آموزش سطوح مختلف قرآنی به هزار و 200 نفر از اعضای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طی توافق مؤسسه با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، تمامی مددجویان کمیته، تحت آموزش سطوح مختلف قرآنی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ فوق در 15 شهرستان و چهار منطقه کمیته امداد زاهدان انجام خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، سرود، تواشیح، تجوید و تئاتر قرآنی است.

پورموسوی ادامه داد: این طرح با حضور 15 مربی در حال انجام است، همچنین تا پایان سال علاقه‌مندان تحت پوشش این کمیته می‌توانند از سطوح مختلف تربیت مربی و آموزشیاری نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه فوق با همکاری معاونت فرهنگی کمیته امداد استان در حال انجام است، بیان کرد: نخستین گردهمایی به منظور توجیه مددجویان علاقه‌مند و مربیان پنجشنبه، 19 خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha