دوره آموزشیاری روخوانی قرآن در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4096359
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

دوره آموزشیاری روخوانی قرآن در زاهدان برگزار می‌شود

دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان در زاهدان برگزار می‌شود.

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدانسیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن بیش از 40 ساعت آموزشی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون قریب به 30 نفر از بانوان علاقه‌مند در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار کرد: آزمون ورودی این دوره جمعه، 13 آبان‌ماه از متقاضیان اخذ خواهد شد.

پورموسوی درباره تعداد شرکت‌کنندگان در دوره اصلی ادامه داد: محدودیتی برای تعداد شرکت‌کنندگان نداریم بنابراین تمامی ثبت‌نام‌کنندگانی که حد نصاب لازم را در آزمون ورودی کسب کرده باشند به دوره اصلی راه پیدا خواهند کرد.

مدیر مؤسسه فجرآفرین زاهدان اضافه کرد: این دوره به مدت سه هفته به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف شناسايی نيروهای مستعد و تربيت افراد علاقه‌مند برای تدريس سطح یک و دو آموزش قرائت قرآن و تسلط بر روخوانی، روانخوانی قرآن و صحت قرائت نماز و روشمند کردن مربیان با روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش قرائت‌های سه‌گانه بخش‌خوانی، کلمه‌خوانی و قرائت تحقیق، روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن و بیان احکام عمومی از جمله سرفصل‌های این دوره است.

پورموسوی ادامه داد: شرکت‌کنندگان مجاز به غیبت و عدم حضور یک دهم کل ساعت آموزشی هستند. در پایان دوره نیز آزمون از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود و گواهینامه اعطا می‌شود.

مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha