مؤسسه سرای نور کتب آموزش قرآن را با تخفیف عرضه می‌کند
کد خبر: 3976905
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

مؤسسه سرای نور کتب آموزش قرآن را با تخفیف عرضه می‌کند

دو کتاب آموزش قرآن کریم، که از سوی مؤسسه قرآنی سرای نور بوشهر به چاپ رسیده است، با تخفیف در اختیار دیگر مراکز قرآنی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا، دو کتاب آموزش قرآن کریم به‌منظور اشاعه فرهنگ قرآنی و تأمین منابع آموزشی در بوشهر در سطوح مختلف و با هماهنگی اداره امور قرآنی و واحد آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی و با نظر اساتید استان همچون سیدمحسن موسوی‌‌بلده و رضا نجفی از سوی مؤسسه قرآنی سرای نور به چاپ رسیده است.

این مؤسسه در نظر دارد به‌ منظور تأمین منابع آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآن در استان این کتب آموزشی را با تخفیف و با مهلت و بازپرداخت چند ماهه در اختیار مراکز قرآنی قرار دهد.

کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم به انضمام آشنایی با چهارده معصوم برای رده سنی 5 تا 9 سال است و تمرینات ساده و متنوعی دارد. کتاب در 14 درس طراحی شده که بعد از هر درس، آشنایی با زندگی‌نامه یکی از معصومان همراه با رنگ‌آمیزی در نظر گرفته شده است.

کتاب آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به انضمام نکات تجویدی و آموزش نماز نیز برای هشت سال به بالا تألیف شده است.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی سرای نور در روستای چاهکوتاه مجوزش را از سال ۹۳ از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرد و در استان بوشهر، روستای چاهکوتاه، خیابان اصلی، جنب مسجد ولیعصر(عج) واقع است.

انتهای پیام
captcha