اجرای 160 ویژه‌برنامه دهه کرامت در البرز
کد خبر: 3976922
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

اجرای 160 ویژه‌برنامه دهه کرامت در البرز

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز از اجرای ۱۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی دهه کرامت در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: برنامه‌ها تا سوم تیرماه ادامه دارد.

اجرای 160 ویژه برنامه دهه کرامت در البرز

حمزه قزلباش، مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای ۱۶۰ ویژه‌برنامه فرهنگی دهه کرامت در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: کاروان خادمان حرم رضوی روز جمعه، ۲۸ خردادماه وارد استان می‌شوند، برنامه‌های این کاروان روز شنبه، ۲۹ خردادماه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز آغاز می‌شود.

وی با اشاره اینکه مراسم پایانی این برنامه‌ها نیز روز پنجشنبه، سوم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: مراسم اصلی به‌مناسبت دهه کرامت، برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید روز سه‌شنبه، اول تیرماه، ساعت ۱۹:۳۰ در امامزاده محمد(ع) در جوار گلزار شهدا کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: دیدار با زندانیان، دیدار با تولیدکنندگان، عیادت از بیماران، دیدار با کادر درمان، حضور در جشن‌های محله‌ای، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در مراکز نظامی و انتظامی، دیدار با ائمه‌ جمعه و مسئولان، دیدار با کشاورزان و دامداران، دیدار با سالمندان و معلولان و حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های این ایام است.

قزلباش گفت: همچنین در روز یکم تیرماه، ۲۵۰ بسته معیشتی از سوی مرکز نیکوکاری فاطمیون و کانون نوجوانان و جوانان رضوی استان البرز توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه، سوم تیرماه نیز اطعام رضوی از سوی مرکز نیکوکاری انصارالاسلام و کانون نوجوانان و جوانان رضوی استان البرز انجام و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha