جانبازان و ایثارگران دولت انقلابی می‌خواهند
کد خبر: 3976948
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

جانبازان و ایثارگران دولت انقلابی می‌خواهند

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس ،گفت: انتخاب ایثارگران و جانبازان رئیس‌جمهور و دولت انقلابی برای نجات کشور از وضعیت و شرایط بد اقتصادی است.

رضازاده// جانبازان و ایثارگران دولت انقلابی می‌خواهندحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: انتخاب ایثارگران و جانبازان رئیس‌جمهور و دولت انقلابی برای نجات کشور از وضعیت و شرایط بد اقتصادی است تا بتواند با اقدامات عملی و ولایتمدارانه برای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

وی با اشاره به این که حضور جامعه ایثارگری در صحنه‌های مختلف کشور مثال‌زدنی و حتمی است، بیان کرد: جامعه ایثارگری در طول چهل سال گذشته نشان داده که ایثارگرانه برای رفع مشکلات کشور گام برداشته و دلاورمردانه برای حفاظت از نظام مقدس انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلاش می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، بیان کرد: اقتدار و همبستگی ملت ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فداکاری ملت ایران را در برابر بیگانگان به همگان ثابت کرده و این مسئله زبانزد عام و خاص بوده که باید مورد توجه مردم و مسئولان واقع شود.

موسوی تصریح کرد: حضور در انتخابات دو پیام مهم دارد که پیام اول انتخاب رئیس‌جمهور انقلابی، جهادی و کارآمد برای کشور است و دومین پیام فرو کردن خاری بزرگ در چشم دشمنان است تا بدانند ملت ایران اسلامی در قبال مسئولیتی که بر عهده گرفته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: ایثارگران به عنوان قشر ارزشمند و والای جامعه مانند همیشه در صحنه حضور پیدا کرده و به دشمنان ثابت خواهند کرد که فردی لایق و توانمند برای مدیریت امور کشور انتخاب خواهد شد و این موضوعی است که با جدیت به دنبال داریم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران به دنبال این موضوع هستند که رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که جنس انقلابیت، جهادی و ولایی داشته باشد و حق و حقوق عامه مردم را برطرف کرده و نسبت به رفع مطالبات آن بی‌توجه نباشد و وظیفه دولت در برابر جامعه ایثارگران و جانبازان نیز توجه ویژه به این قشر از جامعه است.

انتهای پیام
captcha