بحران مشروعیت مشارکت در انتخابات شوخی‌بردار نیست
کد خبر: 3977138
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

بحران مشروعیت مشارکت در انتخابات شوخی‌بردار نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اگر کشورمان دچار بحران مشروعیت و کاهش مشارکت در انتخابات شود، این مسئله جبران‌‌شدنی و شوخی‌بردار نخواهد بود.

رضازاده// بحران مشروعیت مشارکت در انتخابات شوخی‌بردار نیستمحمود عباس‌زاده‌مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اگر بدنه مدیریتی ناکارآمد و فرسوده شده و در قالب فساد، فقر، شکاف طبقاتی، تورم و محرومیت خود را نشان دهد، این یک درد بزرگ است که آثارش در جامعه پدیدار می‌شود و باید برای رفع آن مشکلات تدابیر اساسی اتخاذ شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: علی‌رغم مشکلات موجود در این زمینه می‌توان برای حل آن چاره‌ای اندیشید، به شرطی که دولتمردان جهادی و انقلابی پای کار آمده و برای رفع کمبودها و کاستی‌ها برنامه‌های لازم را ارائه کنند که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: اگر کشورمان دچار بحران مشروعیت و کاهش مشارکت در انتخابات شود، این مسئله جبران‌شدنی و شوخی‌بردار نخواهد بود، چرا که دشمنان نیز این موضوع را به خوبی می‌دانند و شبانه‌روز برای ضعیف نشان دادن قدرت مردم در تعیین سرنوشت کشور تلاش می‌کنند.

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری مقبولیت و مشارکت مردم پایه مشروعیت در جامعه اسلامی است و به همین دلیل عبور از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خدمت به کشور نیست، بلکه لازم و ضروری است تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دعوت و مشارکت حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رای رقم بخورد.

وی اظهار کرد: انتخاب اصلح مردم در تعیین سرنوشت کشور لازمه اساسی و مهم است و در این زمینه هر گونه کوتاهی و بی‌توجهی سبب بیشتر شدن مشکلات و موانع کنونی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام
captcha