بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند
کد خبر: 3977026
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور دارند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، عصمت ناظری، مسئول بسیج جامعه زنان این نهاد، ظهر امروز، 22 خردادماه، اظهار کرد: حضور بانوان در انتخابات، نشان‌دهنده نقش مؤثر آن‌ها در تعیین سرنوشت آینده شهر و کشور و میزان علاقه‌مندی آن‌ها برای حضور در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور است. بانوان علاوه بر حضور مؤثر در انتخابات، نقش به سزایی در مشارکت حداکثری اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند.

وی با اشاره به اینکه بانوان با القای افکار و اندیشه‌های خود می‌توانند عزم اعضای خانواده را برای حضور پررنگ‌تر در روز انتخابات جزم کنند، تصریح کرد: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنان ٥٠ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، ‌باید به سرنوشت خود و کشور حساس بوده و با مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران را فراهم سازند.

ناظری بیان کرد: زنان مدیر خانواده هستند و نقش بسیار مهمی در انتخابات دارند و می‌توانند با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت‌وگو با بقیه افراد در شناساندن و معرفی کاندیداها مؤثر واقع شوند. با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سال‌های مختلف ازجمله در انتخابات ۱۴۰۰ می‌توان شاخصه‌هایی از قبیل امانت‌داری، پاک‌دامنی، دوری از فساد، کارآمدی در مدیریت اجرایی کشور، دانستن نیازهای جامعه و مردم و هوشمندی و با برنامه بودن را به عنوان ویژگی‌های فرد اصلح شناسایی کرد و این مهم باید توسط زنان و مادران برای اعضای خانواده تشریح شود.

وی عنوان کرد: شاخص‌هایی چون تعهد، تخصص، امانت‌داری، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، پایبندی به تعهدات مطرح شده و اخلاق‌مداری از شاخص‌های مهم در انتخاب کاندیدای اصلح است که زنان می‌توانند به عنوان محور خانواده به تبیین این معیارها در دل خانواده بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآور شد: بانوان نقش مؤثری در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کنند، بنابراین این نقش اساسی باید در انتخابات ۲۸ خرداد با یاد امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر، نمودی دوباره پیدا کند. مشارکت زنان در همه فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که زنان در تمامی عرصه‌ها نقش تعیین کننده و اثرگذار دارند.

انتهای پیام
captcha