ادامه نام‌نویسی دوره ارزیابی قاریان قرآن‌کریم در نمین
کد خبر: 3977119
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

ادامه نام‌نویسی دوره ارزیابی قاریان قرآن‌کریم در نمین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، گفت: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، نام‌نویسی دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم تا پایان خردادماه در شهرستان نمین ادامه دارد.

رضازاده// نام‌نویسی دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم تا پایان خرداد ماه تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرتضی بالار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، 23 خردادماه، در جلسه هماهنگی نام‌نویسی دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم، اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه‌های قرآنی و معنوی در جامعه اسلامی نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های اساسی و مدونی هستیم.

وی با اشاره به این که اجرای این برنامه‌ها و دوره‌ها فرصت ارزشمندی برای تحقق اهداف مورد نظر است، گفت: ضروری است تا در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اسلامی و قرآنی در سطح استان و شهرستان نمین اقدامات لازم مبنای کار قرار گرفته و اصحاب قلم و رسانه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، ادامه داد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده نام‌نویسی دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و شرکت‌کنندگان دوره گذشته نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشته و با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند وارد پنل شخصی شده و گرایش خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

بالار تصریح کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع دقیق از شرایط آن به این سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی اظهار کرد: نتیجه آزمون ورودی تیرماه امسال اعلام می‌شود و مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم اهدا خواهد شد، به طوری که شرکت‌کنندگان در طول 10سال گذشته در 9 دوره شرکت کرده و مدارک درجات یک تا 4 ارزیابی قاریان معادل دکتری تا کاردانی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha