«آبجی» پاسداشت مقام مادر است
کد خبر: 3977218
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
مرجان اشرفی‌زاده در گفت‌وگو با ایکنا:

«آبجی» پاسداشت مقام مادر است

کارگردان فیلم «آبجی» گفت: تلاش کردم در قالب داستانی امروزی، ادای احترامی به مقام مادر داشته باشم.

مرجان اشرفی‌زاده؛ کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه فیلم «آبجی» درباره مقام مادر است، اظهار کرد: اکران این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه از دو روز پیش آغاز شده و قرار است تا شش هفته نمایش آن ادامه داشته باشد. بعد اکران عمومی، شاهد نمایش آنلاین این فیلم سینمایی نیز خواهیم بود. تهیه‌کنندگی این کار را محمد‌حسین قاسمی بر عهده دارد.

وی درباره دلیل اکران این فیلم در شرایط فعلی کرونایی تصریح کرد: قرار بود این فیلم سال پیش اکران شود، اما به دلایل مختلف این کار انجام نشد، چون همیشه فیلم‌های گیشه اکران را در اختیار داشتند. درضمن ما نمی‌دانستیم وضعیت موجود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، بنابراین ترجیح دادیم فیلم روی پرده رود، زیرا اگر شرایط بهبود هم پیدا کند به اندازه‌ای فیلم‌های گیشه در صف انتظار بودند که برای آثار هنر و تجربه فرصتی باقی نمی‌ماند.

اشرفی‌زاده درباره مشارکت فارابی هم چنین توضیح داد: در کنار بخش خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی هم سرمایه‌گذاری و یک سوم از هزینه تولید را تامین کرد و بقیه هزینه‌ها بر عهده تهیه‌کننده فیلم بود و خوشبختانه آقای قاسمی پای کار ایستاد و به دلیل مشکلات مالی، تولید را متوقف نکرد.

کارگردان «آبجی» در پایان تاکید کرد: گلاب آدینه، پانته‌آ پناهیها، بابک حمیدیان، علی‌رضا استادی، معصومه قاسمی‌پور، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان‌بخش، سیامانتو بارسقیانس، مقمیک صادقیان و بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha