نشست چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده برگزار می‌شود
کد خبر: 3977454
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

نشست چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده برگزار می‌شود

شصت و یکمین نشست از ششمین دوره سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده برگزار می‌شود.

گردشگری در دولت آینده

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، شصت و یکمین نشست از ششمین دوره سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده سه‌شنبه ۲۵ خردادماه، ساعت ۱۰ با حضور اساتید و پژوهشگران حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

در این نشست رحیم یعقوب‌زاده، رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران، شهرود امیرانتخابی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، محمدرضا اکبری، پژوهشگر و مدرس دانشگاه،  محمدحسن احمدپور، عضو هیئت علمی دانشگاه و فعال در حوزه کارآفرینی و گردشگری، مهنا نیک‌بین، عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی و هتل‌داری دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب و مهدیه شهرابی، پژوهشگر گردشگری و مدرس دانشگاه درخصوص گردشگری و چشم‌انداز آن در دولت آینده صحبت خواهند کرد.

این نشست در ساختمان شماره ۲ جهاددانشگاهی، سالن شهید صبوری برگزار خواهد شد و همزمان به صورت زنده در سامانه پخش رویداد‌های معاونت فرهنگی پخش خواهد شد و متعاقباً ویدئوی آن در کانال آپارات و صفحه اینستاگرام مرکز گردشگری بارگذاری خواهد شد.
انتهای پیام
captcha