شرکت در انتخابات؛ یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی
کد خبر: 3977558
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

شرکت در انتخابات؛ یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، شرکت در انتخابات را از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی دانست.

شرکت در انتخابات؛ یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از رابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، امروز، 25 خرداد با بیان اینکه شرکت در انتخابات، یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی و تضعیف‌کننده توطئه‌های دشمنان است اظهار کرد: امروز به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

وی با تأکید بر شرکت در انتخابات و حضور در این امر سرنوشت‌ساز، گفت: استعمارگران زمانی ایران را برای خود می‌دانستند و از هر برنامه و اقدامی استفاده می‌کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ادامه داد: امروز دشمنان در تلاش هستند مهمترین سلاح مردم که پشتیبانی از حکومت اسلامی است را از آنها بگیرند.

به گفته موسوی آنها می‌خواهند با دلسرد کردن و شرکت نکردن مردم مؤمن و انقلابی ایران در انتخابات آنها را خلع سلاح کنند اما مردم با بصیرت و هوشیار، با رفتن به پای صندوق رأی به طور قطع به یقیین دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان متذکر شد: حضور مسئولانه، آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، یأس و ناکامی و نیز عقب‌نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویایی کشور را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha