انتخابات تجلی وحدت اسلامی و جمهوریت نظام است
کد خبر: 3977668
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
شیخ امینی:

انتخابات تجلی وحدت اسلامی و جمهوریت نظام است

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور با بیان اینکه انتخابات تجلی وحدت اسلامی و جمهوریت نظام است، گفت: اهل سنت در کنار برادران شیعه خود در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و با هم‌دلی و هم‌بستگی به رشد، پیشرفت و اقتدار کشور کمک خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ محمدعلی امینی، عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور، شب گذشته، 24 خردادماه، در ویژه‌برنامه انتخاباتی دعوت، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: «انتخابات یک روز است و تأثیر آن در 4 سال آینده در جامعه نمایان خواهد شد» از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات امری بسیار ضروری است.

وی افزود: استان هرمزگان همواره از لحاظ همدلی و وحدت بین شیعه و سنی الگو بوده و هست. اکنون نیز اهل سنت و تشییع با هم در این انتخابات حضور پیدا کرده و در کنار هم برای رقم زدن انتخاباتی پرشور، تلاش می‌کنند.

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی جمهوریت نظام و وحدت و همدلی بین آحاد مردم از شیعه و اهل سنت است و مردم حتماً حضور پرشوری در آن خواهند داشت. ما با حضور در انتخابات، وحدت، همدلی و هم‌افزایی‌مان را نشان می‌دهیم. اهل سنت در انتخابات امسال نیز همانند گذشته همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهند.

شیخ امینی اضافه کرد: اهل سنت همواره دوشادوش اهل تشیع در تمام عرصه‌های این انقلاب و نظام، حضور داشته و در این برهه از زمان نیز در انتخابات مشارکت پررنگی خواهند داشت. چراکه اگر فردی که ریاست دولت آینده را بر عهده می‌گیرد با دقت و اصلح گزینی مردم و همچنین حداکثر آرای مردمی، انتخاب شود، قطعاً در ایجاد تحول و برطرف کردن نابسامانی‌ها و مشکلات مردم تلاش بیشتری خواهد داشت. مشارکت بیشتر مردم، انگیزه خدمت نامزدهای انتخاباتی را افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: اهل سنت در این انتخابات نیز حضور پررنگی خواهند داشت و با هم‌دلی و هم‌بستگی به رشد، پیشرفت و اقتدار کشور کمک خواهند کرد. این جامعه نباید تحت تأثیر اتفاقاتی که مانع از رأی دادن آن‌ها می‌شود، قرار بگیرد و همه باید بدانند، آن‌هایی که با صندوق رأی قهر می‌کنند، بازنده این میدان هستند.

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور بیان کرد: از مردم می‌خواهم که از حق قانونی خود استفاده کرده و از بین کاندیدها فرد اصلح را انتخاب کنند تا خدمتی به این نظام انجام شود. این خدمت در پیشگاه خداوند زایل نخواهد شد. در شرایط حساسی که اکنون کشور در آن قرار دارد و در این تهدیدها و تحریم‌ها و همبستگی‌های کشورها برای ضربه زدن به ما، مردم باید واقع‌بین بوده و شرایط و ظرفیت‌ها را در نظر داشته باشند.

شیخ امینی در پایان یادآور شد: جوانان باید به این خودباوری برسند که امید آینده این جامعه هستند. آن‌ها سرمایه اصلی امت اسلامی بوده و باید پرچم‌دار و پیشتاز این انتخابات باشند.

انتهای پیام
captcha