غفلت در انتخابات تبعات منفی به دنبال دارد
کد خبر: 3977786
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

غفلت در انتخابات تبعات منفی به دنبال دارد

وزیر اسبق ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم آزادانه، با انگیزه و رغبت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند افزود: غفلت از حضور در انتخابات، چهار سال تبعات منفی بین‌المللی به دنبال دارد.

غفلت از حضور در انتخابات، تبعات منفی برای کشور به دنبال دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد عباسی، وزیر اسبق ورزش و جوانان، عصر روز گذشته، 25 خرداد در جمع مردم این شهر با تأکید بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در روز جمعه، ۲۸ خردادماه گفت: غفلت از حضور در انتخابات برای چهار سال یا حتی بیشتر تبعات منفی برای کشور به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از این امر می‌طلبد تا مردم آزادانه، با انگیزه و رغبت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند یادآور شد: انتخاب فرد اصلح می‌تواند زمینه‌ساز روی کار آمدن دولتی برخواسته از مردم باشد.

عباسی ادامه داد: مردم ایران آزاده هستند و با مشارکت گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اثبات می‌کنند پای نظام و انقلاب و اهداف امام راحل همچنان ایستاده و اجازه نمی‌دهند دشمن برای ما تصمیم‌گیری کند.

وزیر اسبق ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم از وجود بیکاری، تورم، نبود مدیریت برخی مسئولان کشور به ستوه آمده و ناراضی هستند، افزود: مردم انتظار دارند که دولت آینده بتواند این مشکلات را برطرف و با ایجاد عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی امید را در دلشان زنده کند.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور تداوم راه شهدا و امام راحل و قرارگیری در مسیر استقلال و خودکفایی و بی‌نیازی از بیگانگان است، متذکر شد: در این بین وحدت و همدلی یگانه مسیری که در راه نجات کشور می‌تواند ما را در برابر دشمنان حفاظت و توطئه آن‌ها را خنثی کند.

انتهای پیام
captcha