اجرای وبینارهای دهه کرامت در فارس
کد خبر: 3978033
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

اجرای وبینارهای دهه کرامت در فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از اجرای وبینارهای دهه کرامت به منظور تبیین آموزه‌های رضوی در این استان خبر داد و گفت: این سلسله وبینارها از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری وبینارهای دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: این وبینارها به منظور تبیین آموزه‌های رضوی و معرفی مناقب حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) اجرا می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه وبینارهای مذکور توسط کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت اجرا می‌شوند، افزود: شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)» انتخاب شده است که متناسب با این شعار موضوعاتی انتخاب و در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه قرار گرفت و برنامه ضبط شده برای اجرا در فضای مجازی آماده شد.

امیدی زمان آغاز اجرای این وبینارها را از فردا، 27 خردادماه اعلام کرد و گفت: نخستین وبینار ساعت 10 صبح فردا همزمان با بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس بیان کرد: وبینار دوم با سخنرانی آیت‌الله علی اکبر کلانتری، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در روز 31 خردادماه در آستانه ولادت حضرت امام رضا(ع) اجرا می‌شود و موضوع آن نیز مناقب امام رضا(ع) خواهد بود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به معارف بلند ائمه معصومین (ع) و اهل بیت (ع) می توانند از طریق لینک fars.fahma.org/liveroom و انتخاب گزینه مهمان در این وبینارها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha