نخستین همایش ملی «دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3978331
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

نخستین همایش ملی «دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، از برگزاری اولین همایش ملی «دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب» در آبان‌ماه سال‌جاری در این دانشگاه خبر داد.

نخستین همایش ملی «دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شودعباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اهداف والای دانشگاه آرمانی به منظور تربیت دانشجوی آرمانی و تاکید بر اینکه حرکت به سمت دانشگاه فرهنگ‌سازی شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در زمینه تبیین جایگاه دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست تخصصی با حضور دکتر حسین قدیانی، مشاور علم و فناوری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ استانی ویژگی های دانشجوی آرمانی، تولید و همچنین انتشار محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع الگوی شایستگی، انتشار بیانات ارزشمند آیت‌الله سیدحسن عاملی، در قالب بهره‌ای از کلام بزرگان در فضای مجازی اشاره کرد.

فنی‌اصل، برگزاری کارگاه آموزشی تبیین دانشجوی آرمانی، برگزاری وبینار آموزشی استاد آرمانی در گام دوم انقلاب اسلامی، اختصاص بخشی از نشریات اجتماعی و سیاسی دانشجویی دانشگاه به تبیین شاخصه‌های دانشجوی آرمانی، انتشار بیانات ارزشمند امام جمعه اردبیل در ماهنامه دانشگاه را از برنامه های آتی در این زمینه عنوان کرد.

مسابقه دانشجویی «ویژگی‌های دانشجوی آرمانی» در اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، با اشاره به محورهای مسابقه، افزود: محورهای مسابقه شامل محور ادبی؛ شعر، داستان کوتاه، دلنوشته( حداکثر در ۵ سطر)، محور هنری؛ نقاشی، اینفوگرافی، پوستر، فیلم کوتاه(حداکثر در ۳ دقیقه) و محور تخصصی شامل ایده جهت برگزاری کنفرانس، همایش و کارگاه‌ها است.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه دانشگاه محقق اردبیلی، بخش معاونت فرهنگی و یا با شماره ۳۱۵۰۵۲۷۴ تماس حاصل فرمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، تصریح کرد:دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به ادمین معاونت فرهنگی و اجتماعی به آیدی saem۶۳@ تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ ارسال کنند و به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ این همایش توسط دانشگاه محقق اردبیلی و با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط در استان با هدف تبیین ویژگی ها و جایگاه دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب طی هفته فرهنگی دانشگاه، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha