مسابقه عکاسی «شور حضور در ایرانی اسلامی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3978520
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

مسابقه عکاسی «شور حضور در ایرانی اسلامی» در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه عکاسی «شور حضور در ایرانی اسلامی» به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان خبر داد.

روشن خوشنوازی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه عکاسی «شور حضور در ایرانی اسلامی» به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا  تمام دانشگاهیان دانشگاه کردستان می‌توانند عکس‌هایی که از حضور خود در انتخابات در شهر و محل زندگی خود گرفته‌اند را برای شرکت در این مسابقه عکاسی ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان آخرین فرصت ارسال عکس به دبیرخانه این مسابقه را 30 خردادماه 1400 عنوان و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید عکس‌های خود را به آدرس shtorkashvand@ ارسال کنند و در آن مشخصات شخصی و عکس قید شده باشد.

وی اظهار کرد: بهترین تصویر شرکت خانوادگی در انتخابات 1400، همراه من در انتخابات 1400، سوژه‌های جذاب انتخاباتی و یا هر سوژه ابتکاری مرتبط با انتخابات از موضوعات عکاسی «شور حضور در ایران اسلامی» بوده است.

خوشنوازی به تجلیل از 39 اثر برگزیده به مناسبت سی‌ونهمین دوره انتخابات برگزار شده کشور اشاره کرد و یادآور شد: به 9 عکس برتر جوایز 2 میلیون ریالی و 30 عکس برگزیده هدیه یک میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha