شرکت 15 خوزستانی در مصاحبه علمی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 3978526
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

شرکت 15 خوزستانی در مصاحبه علمی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: 15 نفر از استان خوزستان در دو گروه آقایان و بانوان در مصاحبه علمی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن حضور یافتند.

شرکت 15 خوزستانی در مصاحبه علمی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: 15 نفر از استان خوزستان به سومین آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن که به مصاحبه علمی اختصاص داشت، راه یافتند. 

وی ادامه داد: نمایندگان استان خوزستان در مصاحبه علمی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در دو گروه بانوان و آقایان و در پنج رشته تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا و حسن حفظ به سؤالات مطرح شده از سوی کمیته داوری پاسخ دادند.

فرهادی‌نژاد بیان کرد: این نفرات راه‌یافته به مصاحبه علمی از طریق ارتباط تصویری با سازمان اوقاف و امور خیریه در این مصاحبه علمی حضور یافتند. بعد از پایان مصاحبه‌ها و بر اساس نتایج به دست آمده، افرادی که حدنصاب را به دست بیاورند می‌توانند در سطوح پذیرش‌شده به داوری مسابقات قرآن در کشور بپردازند.

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار کرد: بر اساس اعلام برگزارکنندگان این دوره، نتایج نهایی این طرح قبل از شروع مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن که از تیرماه آغاز می‌شود، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha