تجلیل از 5 بانوی موفق کشور در ویژه‌برنامه «آفتاب هنر»
کد خبر: 3978548
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

تجلیل از 5 بانوی موفق کشور در ویژه‌برنامه «آفتاب هنر»

فرهنگسرای سرو در شب میلاد امام رضا(ع) ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» را برگزار کرده و از پنج بانوی موفق ایرانی تجلیل می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، به مناسبت دهه کرامت و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

این برنامه آئین تجلیل از بانوان موفق کشورمان است که با هدف الگوسازی و معرفی مفاخر هنری کشور از سوی فرهنگسرای سرو طراحی شده است. در این ویژه‌برنامه از شهين اوجاق عليزاده، دكترای زبان وادبيات فارسی و استاد دانشگاه، فريسا نكومنش‌راد، خلبان، قهرمان و عضو تيم ملی قايقرانی جمهوری اسلامی ايران، شيرين نيرومنش، استاد دانشگاه و متخصص زنان و زايمان، گيتی خامنه، مجری باسابقه صدا و سيما و مرحومه مهری سويزی، رئيس پيشين سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و استاد تعليم و تربيت تقدیر می‌شود.

ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» با حضور چهره‌های نام‌آشنای دیگری نظیر مجید قناد، بنفشه‌خواه، لاله افتخاری، مینا بیابانی و ... روز دوشنبه، 31 خردادماه از ساعت 14:30 به میزبانی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88881789 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha