کد خبر: 3978655
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

رئیس مجمع نمایندگان یزد از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی از مردم بابت حضور پرشور در انتخابات قدردانی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان یزد از حضور مردم در انتخابات قدردانی کردبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی از مردم بابت حضور پرشور در انتخابات قدردانی کرد.

وی در این پیام آورده است: «سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه‌ای حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که چشم تمام دوستان و دشمنان نظام به آن دوخته شده بود و حضور مردم در این عرصه، مهمترین موضوع در انتخابات بود.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخی محکم به معاندینی بود که هیچ زمانی دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش برای ایجاد یأس و نا امیدی در مردم و کاهش مشارکت مردمی بودند.

اینجانب خاضعانه سر تعظیم در برابر اوج بصیرت و ولایت‌مداری ملت شریف ایران فرو آورده و در پیشگاه خداوند متعال برای تمامی افرادی که با حضور خود توطئه دشمنان نظام را خنثی کرده و زمینه ناامیدی آنها از ایجاد تفرقه در نظام اسلامی ایران را فراهم کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است منتخبین ملت در مقام ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نظر اعتماد مردم را جلب کرده نهایت امانت‌داری را به کار بسته و با تمام توان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و خدمت‌گزاری به مردم شریف، فهیم و صبور ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.»

انتهای پیام
captcha