محکومیت توهین صهیونیست‌ها به پیامبر‌(ص)
کد خبر: 3978701
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
عضو هیئت اقدام ملی در قدس تأکید کرد:

محکومیت توهین صهیونیست‌ها به پیامبر‌(ص)

احمد الصفدی، عضو هیئت اقدام ملی در قدس با محکوم کردن توهین به پیامبر(ص) از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست، تأکید کرد اقدامات اشغالگران نمی‌تواند خللی در عزم مردم فلسطین ایجاد کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو صدای قدس، احمد الصفدی درباره برگزاری چندین تجمع در محکومیت اقدامات شهرک‌نشینان و توهین‌های آن‌ها در روز راهپیمایی پرچم، اظهاراتی را بیان کرد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

این تجمعات حاوی پیام واضحی است که هرگونه توهین به پیامبر(ص) خطر قرمز است و اشغالگران باید بدانند که ما از توهین به پیامبر خود نمی‌گذریم.

این تجمعات بر عربی بودن قدس شریف و همچنین بر این امر تأکید دارد که این شهر یک موقوفه اسلامی بوده و مسجدالاقصی و باب العامود، اماکنی اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم در برابر جولان شهرک‌نشینان در این اماکن سکوت کنیم.

رژیم‌های عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی ساخته‌اند، اکنون سکوت پیشه کرده‌اند و در محاصره مردم خود قرار دارند، چرا که این رژیم‌ها از افکار مردم در کوچه و خیابان بی‌خبرند.

مردم کشورهای عربی وجدانی بیدار دارند و ما بر رژیم‌هایی که روابط خود را با اسرائیل عادی ساخته و در برابر تجاوزات آن ساکت هستند، تکیه کرده‌ایم.

اقدامات تحریک‌آمیزی که از سوی اشغالگران انجام می‌شود، خللی در عزم جوانان و نوجوانان قدس ایجاد نمی‌کند.

هر سنگ مسجدالاقصی و این شهر مقدس متعلق به فلسطین است و اشغالگران نمی‌توانند خللی در مقام بلند این شهر و اراده ملت آزاده فلسطین ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha