اعلام فراخوان دوره روش‌های فعال‌سازی تفکر براساس قرآن
کد خبر: 3979107
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

اعلام فراخوان دوره روش‌های فعال‌سازی تفکر براساس قرآن

فراخوان دوره فشرده آموزش انواع تفکر و روش‌های فعال‌سازی آن بر اساس قرآن ویژه دبیران مقطع متوسطه از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش ایکنا، فراخوان دوره فشرده آموزش انواع تفکر و روش‌های فعال‌سازی آن براساس قرآن، ویژه دبیران مقطع متوسطه اول و دوم از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران اعلام شد.

در ضرورت برپایی این دوره آمده است؛ تفکر، عامل شکوفایی استعدادهای وجودی نوجوانان است؛ همان روشی که کمک می‌کند آن‌ها در مواجهه با هر مسئله، پیشامد و حتی مشکلی، بتوانند دقیق و عمیق آن را بررسی کنند به قوانین و حقایق درستی ارجاع دهند و طبق آن عمل شایسته‌ای انجام دهند.

دوره فشرده آموزش انواع تفکر و روش‌های فعال‌سازی آن بر اساس قرآن بنا دارد تا چگونگی فعال کردن چنین تفکری در نوجوانان را به دبیران محترم بیاموزد.

این دوره با این هدف برپا می‌شود که نوجوانان بتوانند رفتارهای هوشیارانه و شایسته‌ای را در مدرسه، خانه و جامعه از خود بروز دهند. عمیق و چندجانبه‌نگر با مسائل فردی و اجتماعی‌شان مواجه شوند و خلاقیت و ادب شایسته‌ای را در روابطه‌شان با همسالان، اولیای تربیتی و اطرافیان از خود بروز دهند.

مخاطبان این دوره تمامی دبیران اعم از مدرسان ریاضی، قرآن، زیست، فیزیک، ادبیات، تعلیمات دینی و...، معاونان آموزشی و تربیتی، مشاوران تحصیلی و هرکسی است که با نوجوانان تعامل و دغدغه تربیت ایشان را دارد.

این دوره روزهای یکشنبه از ساعت 16 تا 17:30 برگزار و از ششم تیرماه به صورت مجازی و رایگان آغاز می‌شود. علاقه‌مندان از طریق مراجعه به لینک https://rahbarenojavan.ir/form می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha