تفاهم‌نامه همکاری میان بانک رسالت و سازمان بسیج سازندگی منعقد شد
کد خبر: 3979187
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
در راستای توانمندسازی صندوق‌های قرض‌الحسنه؛

تفاهم‌نامه همکاری میان بانک رسالت و سازمان بسیج سازندگی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری میان بانک رسالت و سازمان بسیج سازندگی در راستای توانمندسازی صندوق‌های قرض‌الحسنه منعقد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین بانک رسالت و سازمان بسیج سازندگی در راستای توانمندسازی صندوق‌های قرض‌الحسنه امروز دوشنبه، 31 خردادماه با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی و حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی در این مراسم، ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: ما با کمک مردم و 42 هزار گروه جهادی دست به تسهیل‌گری 25 هزار صندق قرض‌الحسنه در سراسر کشور زده‌ایم تا مردم در اقتصاد منزل و تولید، مشکلاتشان رفع شود.

وی افزود: به امید خدا با همکاری بانک رسالت حتماً در راستای تسهیل‌سازی و توانمندسازی صندوق‌های قرض‌الحسنه می‌توان کمک‌های شایانی در معیشت و اقتصاد ملت عزیز ایران و محرومان انجام داد.

حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت نیز در سخنانی گفت: در راستای تمام اهداف انقلاب اسلامی، منویات امام بزرگوار(ره) و مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در سال‌های اخیر در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، با همکاری سازمان بسیج سازندگی، انجام وظیفه کرده و اقدامات سازنده‌‌ای انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: بانک رسالت و سازمان بسیج سازندگی همسنگر یکدیگر هستند و به هیچ وجه ارتباطمان گسستنی نیست؛ لذا با این تفاهم‌نامه به لطف خدا می‌توانیم با کمک مردم و گروه‌های جهادی به معسرین و محرومان خدمتی مضاعف انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha