غربی‌ها پیام انتخابات و مقاومت ملت ایران را درست بفهمند / «نه» بزرگ مردم به بی‌بصیرتان داخلی
کد خبر: 3979243
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
علی نیکزاد در نطق پیش از دستور:

غربی‌ها پیام انتخابات و مقاومت ملت ایران را درست بفهمند / «نه» بزرگ مردم به بی‌بصیرتان داخلی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدوارم طرف‌های غربی پیام انتخابات ایران و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها را درست و عاقلانه دریافت کنند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آنها فراهم کرده است استفاده کنند.

به گزارش ایکنا، علی نیکزاد، نایب رئیس اول مجلس، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه اول تیرماه، مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع) به ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان گفت: تقارن جشن‌‌های دهه کرامت را با جشن پیروزی ملت در آزمون تعیین سرنوشت گرامی می‌داریم. انتخابات از مهمترین نمودهای جمهوریت در نظام مردمسالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات مخابره یک «نه» بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های 24 ساعته سعودی و صهیونیستی از یکسو و توهمات برخی بی‌بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

وی افزود: مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود علیرغم مشکلات معیشتی، نگرانی از بیماری همه‌گیر کووید و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه‌ها، با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسئولان و وضعیت موجود دلخورند اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوارند. این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جان‌مان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و همواره همراه و در کنار مردم هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

نیکزاد اظهار کرد: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف نظارتی خود، همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد. مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ها نشان دادند اکنون نوبت دولتمردان در همه قواست که نوکری خود را نشان دهند.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: هرکس که برای خود شأنی بالاتر از نوکری در مقابل این ملت بزرگ قائل است جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضاییه مقتدر نخواهد داشت. مردم آمدند و الان نوبت ماست تا برای رفع مشکلات آنها بدویم و شب از روز نشناسیم چرا که در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود، گفت: برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی، ولایی و انقلابی بماند. مواضع صریح و انقلابی دیروز رئیس‌جمهور منتخب در احقاق حقوق ملت ایران جای تقدیر دارد. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تأمین منافع ملی ما و قبل از لغو تمام تحریم‌ها و اثبات صحت اقوالشان از طریق راستی‌آزمایی تعهدی امضا شود.

نیکزاد ابراز کرد: امیدوارم طرف‌های غربی پیام انتخابات ایران و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها را درست و عاقلانه دریافت کنند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آنها فراهم کرده است استفاده کنند. هر آنچه می‌توانستید تحریم کردید تا ملت را به زانو درآورید اما امروز می‌بینید مردم ایران همچنان ایستاده‌اند و به سوی قله‌ها در حرکتند اما دشمنان این ملت یا در باتلاق‌های خودساخته زمین‌گیر شده‌اند و یا همچون نتانیاهو و ترامپ به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

انتهای پیام
captcha