انتخاب اتحادیه کشوری به عنوان رئیس کارگروه قرآن و فعالیت‌های مردمی کمیسیون تبلیغ و ترویج
کد خبر: 3979695
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

انتخاب اتحادیه کشوری به عنوان رئیس کارگروه قرآن و فعالیت‌های مردمی کمیسیون تبلیغ و ترویج

در نشست کارگروه قرآن و فعالیت‌های مردمی در کمیسیون تبلیغ و ترویج، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با اکثریت آرای اعضا، به عنوان رئیس این کارگروه انتخاب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، اتقان؛ براساس نشست کارگروه قرآن و فعالیت‌های مردمی در کمیسیون تبلیغ و ترویج و پس از رأی‌گیری میان اعضای حاضر، این اتحادیه به عنوان رئیس این کارگروه  انتخاب شد.

بنابر گفته محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌ها «اگرچه از تشکیل آخرین جلسات این کارگروه زمان بسیار زیادی گذشته، اما مشکلات و دغدغه‌های مشترکی بین اعضا درباره فعالیت‌های قرآنی مردمی وجود دارد که شکل گیری مجدد این کارگروه می‌تواند، فرصتی مناسب برای طرح مباحث و دستیابی به راهکارهای مشترک و تقسیم وظایف به نحو مطلوب، مبتنی بر وظایف ذاتی دستگاه‌ها جهت حل مشکلات مؤسسات قرآنی باشد».

همچنین طی خبر دیگر از اتحادیه کشوری، طی پیامی درگذشت فعال قرآنی «طه محجوب» را تسلیت گفت؛ متن پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إليه راجعون

خبر تأسف‌برانگیز درگذشت مدیر و فعال قرآنی، آقای طه محجوب را به جامعه قرآنی و خانواده محترم محجوب به ویژه ابوی گرامی آن مرحوم آقای علیرضا محجوب تسلیت عرض می‌کنیم.

مرحوم طه محجوب در راستای فعالیت‌های قرآنی در بخش مردمی و کارگری منشأ خیر و برکات فراوان بوده است که امیدواریم ذخیره آخرت وی قرار گیرد.

محمد انجم‌شعاع

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت».

انتهای پیام
captcha