برگزاری بیستمین آزمون سراسری قرآن در پاییز / انتشار دستورالعمل تا پایان تیرماه
کد خبر: 3980291
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
اسماعیلی خبر داد:

برگزاری بیستمین آزمون سراسری قرآن در پاییز / انتشار دستورالعمل تا پایان تیرماه

مدیرکل آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از احتمال برگزاری بیستمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در پاییز امسال خبر داد و گفت: این آزمون همچون دوره نوزدهم مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری بیستمین آزمون سراسری قرآن در پائیز / انتشار دستورالعمل تا پایان تیر

سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به قرعه‌کشی انتخاب برگزیدگان نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن در هفته گذشته گفت: پس از مشخص شدن افراد برگزیده، واریز جوایز آغاز شده است و این فرایند تا زمان واریز جوایز آخرین نفرات، ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به تجربه سال‌های قبل به طور معمول در هر دوره از آزمون، برخی افراد شماره حساب افراد دیگری را اعم از والدین یا دیگر اعضای خانواده اعلام می‌کنند، اما بر اساس قانون، جوایز باید به حساب شخص برگزیده واریز شود، لذا با توجه به اینکه در هر دوره چندین نفر مشکل شماره حساب دارند، احصای این افراد و درخواست مجدد شماره‌ حساب از آنها گاهی تا یک ماه و نیم زمان می‌برد. 

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد آخرین وضعیت بیستمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بیان کرد: پیش‌نویس دستورالعمل آن آماده شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان تیر نهایی شود. همچنین با توجه به تجربه خوبی که از برگزاری مجازی آزمون در دوره نوزدهم به دست آمد، بیستمین دوره آزمون سراسری نیز مجازی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آزمون بیستم در پاییز امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: به احتمال فراوان سرفصل‌ها در آزمون بیستم تغییر خواهد کرد و تمرکز ما صرفاً بر رشته حفظ نخواهد بود. همچنین تلاش خواهیم کرد که برخی اشکالات سامانه ثبت‌نام را برطرف کنیم تا در بیستمین دوره با کمترین اشکالات فنی مواجه باشیم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فائز والی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۲
0
0
سلام. بسیار عالی
captcha