دوره‌های حفظ قرآن ویژه دختران برگزار می‌شود
کد خبر: 3980337
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران؛

دوره‌های حفظ قرآن ویژه دختران برگزار می‌شود

دوره حفظ جزء سی‌ام ویژه دختران پایه سوم و چهارم دبستان و دوره‌های حفظ سوره‌های ملک، قلم و مدثر از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره حفظ جزء سی‌ام ویژه دختران پایه سوم و چهارم دبستان با هدف انس دختران با قرآن و جاری شدن مفاهیم آن در زندگی‌شان از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مخاطبان این دوره که از تابستان سال گذشته در حال برگزاری است، دختران ۹ و ۱۰ ساله هستند. در تابستان امسال برای این دوره ثبت‌نام جدید انجام می‌شود که مهلت آن دهم تیرماه تعیین شده است.

جلسات برخط این دوره در محیط اسکای روم و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۱۵ برگزار می‌شود و محتوای آفلاین نیز شنبه‌ها و دوشنبه‌ها در کانال بله به نشانی https://ble.ir/ghadrschool قرار داده می‌شود.

همچنین در خبر دیگری، دوره‌های حفظ سوره‌های ملک، قلم، مدثر در ترم تابستان از سوی کارگروه حفظ نوجوان مدرسه دانشجویی قدر برای دختران نوجوان برگزار می‌شود.

کلاس‌ها به‌صورت حضوری هفته‌ای یک جلسه در سه زمان (روزهای چهارشنبه ساعت ۱۱ الی ۱۳ در مدرسه قرآن، روزهای چهارشنبه ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مدرسه اهل بیت(ع) و به‌ صورت مجازی روزهای پنجشنبه) برگزار می‌شود.

کلاس‌ها از نهم تیرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به‌منظور ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شناسه https://ble.ir/fereshte_malekierad ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha