همراهی شبکه‌های رادیویی با طرح ملی ۱۴۵۵
کد خبر: 3980362
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

همراهی شبکه‌های رادیویی با طرح ملی ۱۴۵۵

همزمان با اجرای طرح ملی ۱۴۵۵ با محوریت شبکه قرآن و معارف سیما و دیگر نهادهای امور قرآنی، شبکه‌های رادیویی نیز با هدایت رادیو قرآن این طرح را به مدت 10 هفته طی تابستان 1400 اجرا خواهند کرد.

به گزارش ایکنا، اجرای طرح فراگیر و ملی 1455 از روز گذشته، 5 تیرماه با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و دیگر نهادهای امور قرآنی آغاز شد و طی 10 هفته فصل تابستان، با طرح روزانه مفاهیم ۷۰ آیه، همراه با بیان روش‌های حفظ قرآن، اجرا می‌شود.

مفاهیم آیات طرح ملی 1455 از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و روش‌ها و تکنیک‌های حفظ آیات نیز از سوی کریم دولتی به مخاطبان این طرح ملی ارائه می‌شود.

تمامی شبکه‌های رادیویی سازمان صداوسیما نیز با محوریت شبکه رادیویی قرآن، طرح ملی ۱۴۵۵ را با پخش آیتم‌های کوتاه یک‌دقیقه‌ای و سه‌دقیقه‌ای و انتشار مسابقه پیامکی همراهی می‌کنند.

طی اعلام روابط عمومی رادیو قرآن، برنامه «درسنامه حفظ» با کارشناسی محمدمهدی بحرالعلوم و سیدمحسن میرباقری هر روز ساعت ۹ پخش می‌شود. برنامه صبحگاهی تسنیم نیز هر روز ساعت ۷، برنامه زنده «قرآن و زندگی» ساعت ۱۰، برنامه زنده «والعصر» ساعت 16:15 و برنامه زنده «محله تلاوت» ساعت 18 با مفاهیم مطرح شده در این طرح، همراه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha