ضرورت ترویج فرهنگ ايثار و شهادت در میان دانشجویان
کد خبر: 3980778
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی بیان کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ ايثار و شهادت در میان دانشجویان

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را امری مهم و مقدس برشمرد و گفت: فضای دانشگاه‌ها را باید در راستای شناخت، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان و نسل جدید آماده کنیم.

ترویج فرهنگ ايثار و شهادت در بین دانشجویان ضرورت دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جابر ابوالفتح‌زاده، معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، 8 تیرماه، در جمع اعضای ستاد شاهد و ایثارگران مراکز آموزش عالی منطقه ارسباران، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را امری مهم و مقدس برشمرد و گفت: فضای دانشگاه‌ها را باید در راستای شناخت، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان و نسل جدید آماده کنیم.

وی خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگران را افتخاری برای مسئولان بیان کرد و افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنهاست و وظیفه‌ ما خدمت بی‌منت به این قشر بوده تا دین خودمان را به آن‌ها ادا نماییم.

ابوالفتح‌زاده، بر ضرورت تکریم از دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: این دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید در راستای رشد و بالندگی این دانشجویان و رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

معاون فرهنگی و آمورشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و به طبع آن بین دانشجویان ایثارگر افزود: می‌توان با هم افزایی، مشورت و گذاشتن تجربیات زمینه رشد و پیشرفت این دانشجویان را فراهم نمود.

انتهای پیام
captcha