برپایی محفل قرآنی قاریان روشندل در حرم امامین کاظمین (ع) + عکس
کد خبر: 3981053
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

برپایی محفل قرآنی قاریان روشندل در حرم امامین کاظمین (ع) + عکس

محفلی قرآنی ویژه قاریان روشندل عراق به همت مرکز قرآن وابسته به آستان مقدس امامین کاظمین در حرم مطهر کاظمین (ع) برگزار شد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، محفل قرآنی هفتگی «نغمه‌های آسمانی» با حضور شماری از مسئولان آستان مقدس امامین کاظمین (ع)، گروهی از اساتید و متخصصان قرآنی و زائران، روزهای شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
 
در محفل قرآنی این هفته گروهی از قاریان نخبه مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی «الکفیف»(روشندل) از جمله «محمد عبدالشهید»، قاری روشندل اهل دیوانیه عراق و «قاسم صباح الحلفی»، قاری روشندل اهل بصره به قرائت قرآن پرداختند.
 
در این مراسم همچنین مسابقه پرسش‌های قرآنی میان زائران برگزار شد و گروه تواشیح «الجوادین» وابسته به آستان نیز سروده دینی «اسماء الله الحسنی» را اجرا کردند.
 
سخنرانی شیخ «عماد الکاظمی»، مدیر مرکز احیاء میراث «الکاظمیه» از دیگر بخش‌های این مراسم بود که وی درباره چگونگی آشنایی با قرآن و مقامات و نغمه‌های قرآنی سخنانی ارائه کرد.
 
در پایان این محفل قرآنی، لوح تقدیر و هدایا به وسام الخزعلی، رئیس موسسه قرآنی ـ فرهنگی «الکفیف» و قاریان روشندل شرکت‌کننده در این مراسم و همچنین برندگان مسابقه پرسش‌های قرآنی اهدا شد.
 
در ادامه تصاویری از این محفل قرآنی را مشاهده می‌کنید:
 
انتهای پیام
captcha