هنیه: با حمایت امت اسلامی فلسطین را آزاد خواهیم کرد
کد خبر: 3981299
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

هنیه: با حمایت امت اسلامی فلسطین را آزاد خواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت مقاومت فلسطین با حمایت امت اسلامی و آزادگان جهان و تجهیز و تسلیح بیش‌تر برای نبرد آتی آزادسازی خاک فلسطین آماده می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی در بیروت، بر ارتباط این جنبش با همه امت اسلامی و آزادگان جهان برای خدمت به آرمان فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه در ادامه سفر خود به لبنان در نشستی با ده‌ها سیاستمدار، نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان و علمای دینی و اهالی رسانه در بیروت تاکید کرد که مقاومت فلسطین به پروژه آماده ساختن و تجهیز خود برای نبرد آتی آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهد.

هنیه گفت: این حق مقاومت فلسطین است که به هر طریق و ابزاری خود را ارتقا بدهد و تجهیزات و سلاح بیش‌تر در اختیار داشته باشد. این خط مشی مقاومت تا آزادسازی کامل سرزمین‌های فلسطینی است. مقاومتی که در دل صخره و دریا نفوذ کرده حق دارد که در راستای آمادگی برای نبرد آتی خود را از نظر تسلیحاتی ارتقا دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما به ملت فلسطین و آزادگان امت عربی و اسلامی می‌گویم به این مقاومت اعتماد داشته باشید. مقاومتی که به ندای اهالی بیت المقدس و نمازگزاران مسجد الاقصی لبیک گفت و از این بعد هم در حمایت از ملت فلسطین مسئولیت بالایی خواهیم داشت.

وی بر ارتباط حماس با همه اقشار امت اسلامی و آزادگان جهان در خدمت به آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت: این جنبش هرگز اشغالگری اسرائیل در خاک فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسد.

رئیس دفتر سیاسی حماس بر ضرورت همکاری جمعی برای حمایت از مقاومت فلسطین و مبارزه آن در داخل و خارج سرزمین‌های فلسطینی و همکاری برای ارتقای آن با هر ابزاری تا زمان آزادی کامل سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان تاکید کرد.

هنیه همچنین تصریح کرد: حماس به تلاش‌های خود برای تحقق وحدت ملی بر اساس پروژه مقاومت و شراکت سیاسی ملی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha