اردن وبینار ژنوم انسان در قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 3981627
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

اردن وبینار ژنوم انسان در قرآن برگزار می‌کند

انجمن معجزات قرآن کریم اردن امروز سمیناری آنلاین با عنوان «ژنوم انسان در قرآن کریم» برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «جی بی سی»، انجمن معجزات قرآن و سنت اردن سمیناری را با عنوان «ژنوم انسانی در قرآن کریم» توسط محمود قبانی استاد مهندسی پزشکی در کانادا ارائه می‌دهد.

این سمینار امروز سه‌شنبه سوم جولای 2021 برابر با 12 تیر در ساعت 18 بعد از ظهر به وقت اردن و مکه مکرمه به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

این سخنرانی به طور زنده از بستر زوم پخش خواهد شد و لینک سمینار از اینجا قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به شرکت در این وبنیار با نام کاربری و رمز عبور زیر می‌توانند وارد شوند.

Meeting ID: 878 7824 2183

Passcode: 672714

بر اساس این گزارش، سمینار مذکور را همچنین می‌توان از طریق سیستم پخش زنده از طریق صفحه فیس‌بوک انجمن اردن برای معجزات قرآن و سنت در اینجا دنبال کرد.

گفتنی است، در آموزه‌های دینی به وراثت و انتقال صفات و خصوصیات به وسیله ژن‌ها اشاره شده و از انسان‌ها و به خصوص مؤمنان و مسلمانان خواسته شده است که با توجه به انتقال ژنوم والدین در تولد فرزند در مورد ازدواج و انتخاب همسر به ویژگی‌های ژنتیکی همسر و خانواده‌اش توجه شود. این توصیه‌ها مختص به وراثت و انتقال صفات جسمانی نمی‌شود، بلکه در قرآن و روایات و سنت پیشوایان دینی توجه و اهمیت به وراثت در صفات اخلاقی و عقلانی بسیار بیشتر نمودار است. زیرا بسیاری از عادات و خلق و خوهای انسانی معلول ژنوم افراد و ناشی از انتقال وراثتی آن از نسل‌های پیشین است که در آموزه‌های دینی بدان تصریح شده است.

انتهای پیام
captcha