اجرای مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان و بانوان شاغل نهاجا
کد خبر: 3982640
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

اجرای مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان و بانوان شاغل نهاجا

مرحله مقدماتی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها نهاجا تا 20 تیرماه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها نهاجا در سطح یگان‌ها در حال برگزاری است.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ نیم جزء تا کل و اذان و مفاهیم (‌براساس جزء ۲۱ ویژه بانوان و خانواده‌ها و جزء ۲۴ ویژه کارکنان) براساس تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی (به صورت کتبی) در حال انجام است.

این مرحله از رقابت‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا 20 تیرماه در حال برگزاری است. همچنین منتخبان این دوره به مرحله سراسری نهاجا (در بخش بانوان شاغل و خانواده‌ها طی پنجم مردادماه و در بخش کارکنان طی پنجم آذرماه) که به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

بنابر گفته سرگرد سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش، «امسال با توجه به تصویب دستورالعمل طرح اعطای تشویقی و انگیزشی ویژه قرآنیان نیروی هوایی که به یگان‌ها ابلاغ شده و با مساعدت امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، امیر فرماندهی این نیرو، استقبال و حضور قرآنیان به ویژه در حوزه حفظ قرآن، رشد چشم‌گیری داشته است.»

همچنین دومین مرحله اجرای طرح اعطای تشویقی و انگیزشی ویژه قرآنیان نیروی هوایی ارتش همزمان با به پایان رسیدن مسابقات سراسری این نیرو انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha