فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی شد
کد خبر: 3982647
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، عصر روز گذشته، 15 تیرماه برگزار و «سرهنگ پاسدار محمد میرزاده» به عنوان فرمانده جدید این نهاد معرفی شد. همچنین از زحمات «سرهنگ پاسدار شهداد کناری زاده» فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تجلیل به عمل آمد.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در این مراسم اظهار کرد: رشد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دفاعی کشورمان بر پایه دانش، قدرت بومی و برآمده از ظرفیت‌های داخلی بوده است. دشمن در فاز مبارزه سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده و لذا در تلاش برای ضربه زدن به کشور در عرصه‌های جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: در 42 سال اخیر دشمن از امتحان کردن هیچ راهی در مسیر ضربه زدن به ملت ایران دریغ نکرده و همه این نقشه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه و توطئه‌ چینی‌های متنوع علیه ملت ایران با اراده، وحدت و انسجام داخلی و در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا نقش بر آب شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: نخبگان کشورمان در عرصه‌های گوناگون خودباوری توانسته‌اند نیازهای داخلی را رفع و کشور را از وابستگی در هر حوزه‌ای نجات بخشند و تنها راه حفظ اقتدار و عزت کشور نیز اتکای به توانمندی‌های داخلی و باورمندی به توانایی‌های جوانان این کشور است که از هر سدی عبور کرده و راه را به سوی توسعه کشور گشوده‌اند.

سالاری عنوان کرد: سپاه در تمامی زمینه‌های موردنیاز کشور، همدل و همراه مردم بوده و به این حضور و جایگاه می‌بالد. در دوران شیوع کرونا نیز هزاران حرکت متنوع جهادی توسط سپاه در سراسر کشور در مسیر رفع مشکلات مردم و کمک به مهار بیماری کرونا و انجام رزمایش مواسات انجام گرفت.

حضور در بطن جامعه مهم‌ترین ویژگی نظام‌های مردمی است

حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده، امام جمعه جزیره کیش نیز در این مراسم بیان کرد: حضور در بطن جامعه مهم‌ترین ویژگی نظام‌های مردمی در جامعه است که بسیج و سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب توانسته‌اند این ویژگی را در عرصه‌های مختلف برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی افزود: این حضور همواره موجب تقویت روحیه امید، تقویت ارتباط بین مردم و نظام و استحکام پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی می‌شود. قبول مسئولیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مسئولیتی بسیار خطیر بوده و انتظار می‌رود از این پس همگرایی موجود در جزیره تقویت شود.

اخلاق‌مداری؛ دلیل همگرایی آحاد جامعه در کیش

جعفر آهنگران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم اظهار کرد: همگرایی و اتفاق‌نظر همه آحاد جامعه کیش مهم‌ترین زیبایی باطنی جزیره است که نتیجه این مهم، برتری یافتن منافع عمومی به منافع شخصی و سازمانی است. اخلاق‌مداری مهم‌ترین علت این همگرایی است که از جزیره کیش باید به عنوان الگوی مؤثر حکمروایی در منطقه یاد کرد.

وی افزود: سپاه نیز در توسعه بیشترین تجربه را دارد و سازمان منطقه آزاد کیش انتظار دارد این نیرو همانند گذشته خادمان انقلاب و مردم کیش را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف یاریگر باشد.

همگرایی و تعامل سازنده از شاخصه‌های بارز جزیره کیش است

سرهنگ شهداد کناری زاده، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز تصریح کرد: از هم‌افزایی، همکاری و همراهی سازمان‌ها و نهاد‌ها با مجموعه بسیج سپاه کیش از جمله صدا و سیما که نقش پررنگی در انعکاس گسترده اخبار و رویداد‌های این جزیره بر عهده داشته است، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه هم‌گرایی میان مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در کیش و تعامل سازنده از شاخصه‌های بارز جزیره کیش است، عنوان کرد: طرح قرارگاه محله‌محور مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا با نام «طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» با همکاری امام جمعه و امامان جماعت مساجد برای اولین بار در کیش اجرا و پس از آن به عنوان یک الگوی کاربردی در کشور اجرا شد.

سرهنگ محمد میرزاده، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این مراسم با تأکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان در راستای ارتقاء شاخص‌ها و پیشرفت جزیره کیش، یادآور شد: فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha