آغاز ویژه برنامه‌های رادیو قرآن قطر به مناسبت ذی‌حجه
کد خبر: 3983202
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

آغاز ویژه برنامه‌های رادیو قرآن قطر به مناسبت ذی‌حجه

رادیو قرآن قطر ویژه برنامه‌های خود را برای ایام پر فضیلت دهه اول ماه ذی‌حجه اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الرأی، رادیو قرآن کریم از دوحه به مناسبت دهه اول ذی‌حجه برنامه‌های جدید ضبط شده و زنده‌ای را راه‌اندازی کرده است.
رادیو قرآن کریم ویژه برنامه‌های خود به مناسبت دهه اول ذی‌حجه، آخرین ماه سال هجری قمری را از امروز، یکشنبه آغاز می‌کند، ایامی که در آن توصیه بسیاری به انجام اعمال خیر و عبادات شده است.

از جمله برنامه‌های رادیو قرآن دوحه به این مناسبت برنامه‌هایی با عنوان «مقاصد الحج: اهداف حج»، «اغتنام العشر: غنیمت‌دانستن دهه اول»، «رحلة المشتاق إلى البيت العتيق: کوچ عاشق به خانه عتیق(کعبه)»، «خير أيام الدنيا: بهترین روزهای دنیا» و «الحج شعرًا: حج و شعر» است.

رادیو قرآن قطر همچنین سخنرانی‌های ویژه‌ای را برای روزهای ترویه و عرفه (هشتم و نهم ذی‌حجه) با سخنرانی شیوخ برجسته این کشور ارائه می‌دهد.

در مورد برنامه‌های زنده رادیو قطر نیز دو برنامه با همکاری انجمن خیریه این کشور برای دعوت به انجام کارهای خیر و در رأس آن صدقه در دهه اول ذی‌حجه تدارک دیده شده است که روزهای یکشنبه پخش خواهد شد.

در روز عرفه هم ویژه‌برنامه‌ای درباره صحبت از فضائل این روز ارائه می‌شود.

رادیو قرآن قطر در این ایام همچنین در طول روز و شب و در فاصله میان برنامه‌های خود به پخش بانگ تکبیر خواهد پرداخت تا سنت پیامبر اکرم(ص) زنده نگاه داشته شود که توصیه کرده‌اند در این 10 روز تهلیل، تکبیر و تحمید بسیار کنید.

انتهای پیام
captcha