تماس تلفنی اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با رئیس‌جمهور منتخب ایران
کد خبر: 3983972
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

تماس تلفنی اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با رئیس‌جمهور منتخب ایران

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد نخاله، دبیر کل جهاد اسلامی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند و وی نیز بر تداوم دفاع ایران از فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی وی در انتخابات اخیر را تبریک گفت و از حمایت ایران از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

هنیه با ارائه نتایج پیروزی مقاومت در نبرد اخیر سیف القدس و پیروزی مقاومت در این نبرد بر استحکام روابط بین این جنبش و ایران تأکید کرد.

همچنین زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در یک تماس تلفنی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات اخیر را تبریک کرد و برای وی در این مقام آرزوی موفقیت کرد و از وی به دلیل «حمایت از ملت فلسطین و مقاومت» قدردانی نمود.

رئیس‌جمهور منتخب ایران نیز ضمن تأیید بر تداوم حمایت ایران از فلسطین و آرمان آزادسازی قدس، پیروزی مقاومت در نبرد اخیر سیف القدس را تبریک گفت و تصریح کرد که این نبرد صفحه جدیدی را در مقاومت علیه اشغالگران گشود و ثابت کرد که مقاومت گزینه‌ای راهبردی برای حل مسئله فلسطین است. رئیسی همچنین ادامه محاصره غزه را محكوم و تأكید كرد كه این محاصره با قواعد حقوق بین‌الملل مغایرت دارد و هر چه زودتر باید پایان یابد.

انتهای پیام
captcha