راه‌اندازی اپلیکیشن مخصوص انجام قربانی در دبی
کد خبر: 3984008
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

راه‌اندازی اپلیکیشن مخصوص انجام قربانی در دبی

با فعال شدن یک اپلیکیشن از سوی دولت دبی، ساکنان این شهر می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، انجام قربانی و توزیع آن بین نیازمندان را به صورت آنلاین درخواست و هزینه‌های آن را پرداخت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از خلیج تایمز، مرجع دیجیتال دبی (The Dubai Digital Authority، با مشارکت انجمن «دار‌البر» از راه‌اندازی خدمت قربانی از طریق اپلیکیشن DubaiNow خبر داده است.

این برنامه، درگاهی برای ارائه خدمات مهم دولت دبی و بخش خصوصی در این شهر است. سرویس جدید را می‌توان در بخش «اسلام و خیرات» در این اپلیکیشن یافت.

ساکنان دبی می‌توانند تقاضای قربانی کنند؛ درخواست توزیع قربانی داشته و از طریق این برنامه هزینه خدمات را پرداخت کنند. این برنامه همچنین قابلیت تقاضای بخشی از یک قربانی را به کاربران می‌دهد.

وسام لوطه، مدیرعامل شرکت تأسیس دولت هوشمند دبی (Smart Dubai Government Establishment)، گفت که برنامه DubaiNow به طور مداوم در همه زمینه‌ها گسترش می‌یابد تا به یک درگاه یکپارچه و جامع خدمات و معاملات دولتی در دبی تبدیل شود.

وی افزود: این برنامه خدمات قربانی عید قربان را در یک روش پرداخت ایمن و مطمئن ارائه می‌دهد که باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود. این اپلیکیشن نیاز کاربران به مراجعه فیزیکی به مراکز خیریه را از بین می‌برد و در نتیجه ایمنی و امنیت را از طریق رعایت فاصله اجتماعی حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: تحول دیجیتال دبی تمام جنبه‌های زندگی در این شهر از جمله کارهای بشردوستانه را شامل می‌شود.

محمد سهیل المحیری، مدیرعامل انجمن دارالبر با اشاره به اینکه تقاضای زیادی برای انجام قربانی وجود دارد، گفت: هدف این خدمت، ارتقای تعهد نسبت به اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با شیوع کووید 19 است.

برنامه DubaiNow امکان دسترسی به بیش از 130 سرویس از بیش از 30 نهاد دولتی و خصوصی در دبی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha