روحیه مطالبه‌گری امر به معروف در اردبیل تقویت می‌شود
کد خبر: 3984110
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

روحیه مطالبه‌گری امر به معروف در اردبیل تقویت می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، گفت: روحیه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم استان اردبیل تقویت‌سازی می‌شود.

رضازاده// روحیه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اردبیل تقویت می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، 23 تیرماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورزش و جوانان اردبیل، اظهار کرد: روحیه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم استان اردبیل تقویت‌سازی می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های تخصصی و امر به معروف و نهی از منکر به خروجی‌های مثبت و قابل قبولی دست یابیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، ادامه داد: گروه‌های جوانان و سازمان جوانان در حوزه‌های مختلف همچون عفاف و حجاب می‌توانند برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده و به تحکیم مسائل فرهنگی و پای‌بندی به این مهم در دین اسلام و مذهب شیعه بپردازند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری و موضوع عفاف و حجاب و نیز نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر جزو ضروریات اساسی بوده و بایستی مشکلات و کاستی‌ها به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی اظهار کرد: انتظار ما از مردم این است که توجه به امر به معروف و نهی از منکر را از خود شروع و با پاسداری از خون شهدا و حفظ انقلاب و شان نظام جمهوری اسلامی ایران، این مهم را در جامعه به تثبیت برسانند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: تغییر دیدگاه مردم و مسئولین نسبت به این دو فریضه مهم الهی در بین مسئولان و مردم محقق شده و به همین منظور انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری و هم‌افزایی در ترویج و ارتقای این امر مهم الهی است.

انتهای پیام
captcha